Jösses vilken hektiskt vecka det har varit. Det har skurats och fejats som bara den (inte skurats på knäna i alla fall) innan jul. Igår var vi hos mina föräldrar och hade det hur trevligt som helst, det var nästan så att vi inte ville åka hem. Men, hem skulle vi för barnen ska till sin pappa nu på förmiddagen och fortsätta fira jul med honom och hans sida av släkten. (Jaja, då har jag lite att göra då de dagar som barnen är hos pappan). Han är en bra pappa och kommer att ta hand om dem på bästa sätt.

Jag har undanbett mig julklappar till mig själv men fick ändå en liten hushållskassebok att bokföra inkomster och utgifter i. Den kan jag sysselsätta mig med under dagarna som kommer. 🙂

Ha en härligt underbar jul! Oj. nu måste jag skynda mig innan Exet kommer. God fortsättning!

godjulförkatten

Leave a Reply

