Min lilla pärla till bil ska få lite kärlek och omsorg idag! Dags för service. Min mormor har en Renault äldre variant, hon har aldrig servat sin bil någonsin…. Det är verkligen inte bra. Service av bilen är viktigt och kan förebygga mycket bekymmer. Jag brukar boka tid för service på nätet, hur gör ni? Det är smidigt att boka online tycker jag. Surfar in på boka-bilservice.se och så är det klart! Service i dubbel bemärkelse. Service för bilen och service att boka online. Jag älskar service!! 😉

Min bil är röd, matt röd. Min drömbil är en lila! Tycker det är himla snyggt. Men vissa saker kanske måste stanna vid drömmar:) Kolla in denna till exempel (eller denna):

images

 

Leave a Reply

