Idag gick jag och kollega ut och lunchade på ett ställe som har en stor uteservering. Vi satte oss ute och även om det var lite kyligt så var det värt det. Så skönt att sitta ute och titta på folk. Det är något speciellt med det. Jag beställde in en underbar kyckling- och avokadowrap. Mycket god lunch. Jag gick faktiskt in i en butik efteråt och köpte en body lotion. Brukar köpa dom på The Body Shop. Den med doft av jordgubb är ljuvlig.

Min kollega ska snart flytta och behövde lite grejer till flytten. Vi gick därför förbi Pelican för att gå in i flyttbutiken. Hon behövde lite bubbelplast och några kartonger så det var snabbt fixat. Hon och hennes man ska flytta från sin lägenhet till ett hus, första gången hon flyttar till hus. Härligt för dom tycker jag! Bra att de är förberedda och donar med praktiska saker redan nu.

Nu ska jag jobba undan det sista här för dagen. Tycker att det känns skönt att det bara är torsdag och fredag kvar sen. Fast inte ens det ju, jag jobbar halvdag imorgon men ledig på fredag. Mycket skönt!

Härlig doft
Härlig doft
4 thoughts on “Utomhuslunch med kollega

Leave a Reply

