Det här med att man har satt ett shopping förbud på sig själv är särskilt irriterande ibland. För att mätta mitt shoppingbehov så brukar jag “låtsas-shoppa” på nätet ibland, plockar på mig allt jag vill ha i kundkorgen sen sitter jag och tittar på läckerheterna en stund innan jag stänger datorn och fortsätter med min dag. Det är kanske ett konstigt beteende men det hjälper faktiskt mig att inte handla på riktigt. Men just nu, just nu är det väldigt svårt att hålla sig. Jag är så himla sugen att köpa in en massa nya saker till hemmet med färger. Det är så himla vintrigt här hemma, så jag vill göra det somligt helt enkelt. resästolJag har hittat en helt sjukt fin stol på svenssons.se som heter : resö stol. Den är precis vad jag letar efter just nu och det är verkligen en utmaning att hålla fingrarna i styr. Det kanske blir två stycken i alla fall, som en lite belöning för att jag varit så himla duktig med att inte köpa något “onödigt” på väldigt länge! Tänk två sånna stolar på balkongen med en fin kudde på? Åh.

Nu ska jag göra bananpannkakor till ungarna, så himla enkelt mellanmål det där. Och nyttigt!!

 

 

One thought on “Fönstershopping på nätet!

Leave a Reply

