Jag vaknade imorse med lite ont i halsen. Det brukar inte vara ett gott tecken. Under dagen har jag också börjat få lte huvudvärk, så nu antar jag att det är en förkylning på gång. Usch, vad tråkigt. Vill verkligen inte bli sjuk nu. Jag har en del att stå i på jobbet och skulle behöva vara all min pigga tid där. Men det är inte mycket att göra åt. Än så länge har det inte brutit ut ordentligt, så det kan ju hända att det lägger sig. Vi håller tummarna för det.

Jag har precis ätit middag. Det blev en spenatsoppa med ägg ikväll, vilket måste vara bra när man känner sig krasslig. Nu tänkte jag lägga mig med en filt i soffan och försöka vila. Något bra måste det väl vara på tv. Ska försöka undvika att somna i soffan däremot.

Spenatsoppa
Spenatsoppa
6 thoughts on “Förkylning på gång

Leave a Reply

