I helgen hade vi grillkväll här hemma och passade på att inviga vår nya grill. Jag bjöd in Sassa och hennes familj. Hennes barn och mina barn har roligt nog kommit lika bra överens som hon och jag, och sånt är alltid kul. Att både mamma och barn får leka! Jag bjöd på grillad fläskkotlett med vitlök och rosmarin, recept här, och det blev riktigt smarrigt. Till det hade jag gjort klyftpotatis och bearnaisesås. En riktigt härlig kväll blev det hela som slutade sent på kvällen efter nått glas vin för mycket. Grillen var precis så bra som jag förväntade mig, och det är ju alltid något speciellt med att få lov att använda något för första gången! Jag köpte den faktiskt på www.jarnia.se, och är hur nöjd som helst. Och det tror jag även att gästerna var! 🙂

grill

2 thoughts on “Invigning av nya grillen!

Leave a Reply

