Åh, jag älskar födelsedagar! Inte min så mycket, men alla andras! Jag älskar att få köpa presenter och baka tårtor. Förra helgen så var det min mammas tur att fylla jämt och det firades med buller och raketer! Jag hade tagit på mig att baka tårtan och det blev en citron- och hallonmousse tårta som var väldigt uppskattad. Jag hade även köpt en upplevelse med Greatdays till henne. Jag tänkte först slå på stort och köpa något på gränsen till farligt, men ångrade mig sen och valde en exklusiv vinprovning för två. Mamma var glad, vilket resulterade i att alla var glada. Det var en underbar dag fylls med skratt och bus. Åh, vad jag älskar min familj! ♥︎

birth

7 thoughts on “Födelsedagsfirande!

Leave a Reply

