Nu har det varit på tok för många tillfällen som jag inte har kunnat hjälpa vänner och familj för att jag inte haft dragkrok på bilen. Denna gången ska Louise hjälpa, det är nämligen så att ett av min brors frus barn ska flytta hemifrån och behöver hjälp med det. Jag ställer mer än gärna upp med min stora bil, men jag har ju ingen dragkrok. Men det ordnades lätt så nu har jag äntligen en egen dragkrok, dessutom en sån bra som man kan plocka av och sätta på vid behov. Så äntligen ska jag få lov att assistera vid flyttar, rensningar och så vidare.

dragkrok

I kväll ska jag hem till min bror och hans familj på middag, det ska bli mysigt. Jag lämnar dessutom mina små knådar hos mamma för lite mys för dem också, så jag flyger solo idag! Jag tänkte ta med mig någon dessert till ikväll men det står verkligen helt stopp i huvudet. Så just nu sitter jag och googlar runt efter något som verkar gott. Önskar jag hade tid att göra tiramisu, men det får väl bli någon smulpaj eller något!

Leave a Reply

