Kan ni tänka er att det snart bara är en månad kvar tills julafton! Hur galet är inte det, egentligen? Jag har faktiskt ett lugn över mig när det handlar om just julen, det känns som om jag har allt på banan redan. Vilket är ovanligt för att vara mig. Men jag och ungarna ska hem till mamma/mormor och fira, sen har vi middag här hemma den 25:e. Varje år kör vi kalkon på juldagen, så himla mysigt med traditioner alltså, jag älskar dem!

turk

Vad har ni för mysiga traditioner under julen?

Leave a Reply

