God fortsättning på er, eller vad är det man säger nu?

Julen var helt underbar, måste jag säga. Jag hade verkligen inte ändrat på någonting om jag fick göra om det. Jag tappade en hel form med Janssons så jag fick göra om, men det gav ett härligt skratt och något att skämta om hela dagen, så det varder värt. Dessutom, om det är det värsta som händer så har man det väldigt bra! ♥︎

Någon som inte har det speciellt bra är min stackars skrotis. Återigen är bilen är inte så kry så jag får lämna in den på måndag. Det jag vet behövs nya är positionsljus till bilen, men jag tror även det är något mer fel. Något med växlarna. Den känns inte helt som den ska när jag kör, så nu har jag bestämt mig för att inte köra mer. Inte förens den är fixad i alla fall så det inte blir värre. Så nu fick jag något att göra under mina lediga dagar också …..

relax

Leave a Reply

