Hej alla vänner! ♥︎

Hur mår ni i kylan? För visst är det fortfarande kallt? Det tjatas till höger och vänster att våren nu har kommit, men jag fryser fortfarande halvt ihjäl. Visst är det ljusare och det snöar ju inte varje dag längre men våren är ju inte riktigt här, va? Jag längtar dock tills den på riktigt har kommit och man kan packa undan vinterkläderna..

no

Eftersom det är så himla kallt så sitter jag just nu och kollar billiga weekendresor till mig och ungarna. Jag behöver verkligen lite miljöombyte nu eftersom det inte blev någon resa i julas. Så då tänker jag att man kanske kunde åkt till typ Barcelona eller något för en weekend. Det hade inte suttit helt fel.. och det är väl varmt där?

 

Leave a Reply

