Hej alla finisar!

Jag hoppas ni har det bra i vårsolen som vi bjuds på lite då och då. Vi har det riktigt bra, tycker jag. Inga sjukdomar (peppar, peppar) och allting liksom rullar på som det ska. Jag sitter just nu och kollar efter inspiration till balkongen då det ju verkligen är på tiden att fixa iordning den till årets säsong. Har ni fixat eran ännu? Jag kollade i några bloggar igår som jag såg redan hade blivit klara, så jag tänkte att det verkligen var på tiden för mig också. Jag vill liksom att balkongen ska vara en förlängning av vardagsrummet, så man verkligen kan vara där ute och trivas. Umgås med andra eller bara mysa själva. Textil är nog det jag ska fokusera på, tror jag.

balk

balk2

balk3

Leave a Reply

