kaff

God morgon, kära ni! ♥︎

Idag har jag en ledig förmiddag som jag verkligen uppskattar. Det är kanske inte jättekul att det är för att jag ska till tandläkaren, men det är inte förens vid elva-tiden så än så länge kan jag bara mysa här hemma. Ungarna har jag redan fått iväg på dagis och skola, så just nu är det så otroligt tyst här hemma. Det är både skönt och lite konstigt – det är liksom lite för tyst. Får nog sätta på någon musik eller TV:n så jag får lite sällskap, haha!

Hoppas att ni får en underbar dag, kära ni! Och håll tummarna för att mina tänder är hela och rena!

 

Leave a Reply

