creuset

Hej alla finisar!

Visst är det en helt otroligt fin färg på grytan? Igår klickade jag hem lite nytt till köket och hittade den här färgen på en massa saker. Så himla fint, tycker jag. Så mycket roligare än bara krom eller svart, visst? Det är egentligen farligt för mig att det är så himla lätt att handla online nu för tiden, särskilt när det näst intill alltid är billigare på nätet också. Dessutom farligt när det finns ett riktigt Stort utbud av le creuset, som är märket på grytorna jag klickat hem. I de fysiska butikerna jag har varit inne på och letat så har de bara haft några få färger och modeller, men på nätet har de ju allt! Så nu längtar jag till jag får hem dem så jag kan rensa ut lite i köksskåpen. Det känns ju nästan som om man har flyttat när man rensar i köket och ändrar om hur det står, en riktigt mysigt förändring tycker jag. Man behöver ju skak om lite i vardagen då och då, så varför inte flytta kaffekopparna?

Snart är det semester, hörni! På fredag är det ju redan midsommarafton och sen är det bara en liten stund till tills jag går på ledighet. Längtar som en toka! När har ni semester, kära ni? ♥︎

Leave a Reply

