Hej alla vänner!

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och försöker vakna till lite mer. Förstår inte alls varför jag är så himla trött idag, alltså. Tyckte jag somnade i riktigt bra tid igår och känner att jag sov bra, men ändå vaknade jag så trött som jag hade varit med bara ett par timmars sömn i kroppen. Men får väl hoppas att kaffet håller mig igång under dagen, va? Om inte annat så genom placebo-effekten som de ju kan ge! Hur mår ni idag?

broken

Idag är planerna i vilket fall som helst att ta tag i min bortglömda hobby med familjen. Vi har nu fått hem våra nya linor som vi beställt så idag ska jag, ungarna och pappa åka ut till sjön och prova på fiske igen, se om jag fortfarande tycker om det som jag en gång gjorde. Dessutom ska det bli spännande att se vad ungarna tycker om det. Vad ska ni göra idag? Något mysigt?

Leave a Reply

