God morgon allihop!

Åh, vilket härligt väder vi vaknade upp till idag, alltså! Sitter just nu på balkongen och dricker kaffe och surfar lite. På ett sätt kan jag verkligen sakna att ha en papperstidning, särskilt de morrar när man har tid att bläddra, men nu får jag väl istället kolla nyheterna på nätet, det går ju det också. Tror dock att jag ska kolla upp hur mycket det kostar att ha tidningen på helgerna, för vardagarna brukar jag sällan ha tid och då blir det liksom onödigt. Har ni tidning? Vilken har ni i så fall? Jag tänker mig Dagens Nyheter, kanske..

dn

Snart ska jag dock bli upphämtad av Alice för att hon behövde hjälp med att hitta rätt mercedes bildelar till hennes bil. Jag kan inte mycket om bilar, men jag kan i alla fall mer än henne. Dessutom har hon lite svårt att fråga i affärer, så jag följer med mest för att göra grovjobbet. Haha! Ska bli mysigt att umgås lite, hur som helst. När vi är klara ska hon följa med hem hit så ska vi äta lunch, tror det skulle bli pannkakor på barnens initiativ.

Hur ser era planer för dagen ut?

Leave a Reply

